sarahsdiary

What I eat in a day #2

  • 23.06.2015 - 11:31




N er det virkelig ikke lenge til vi reiser til Thailand, s jeg skal vre veldig flink frem til vi drar! yvind hjelper meg heldigvis med motivasjonen, og har sagt at hvis jeg trener minst tre ganger i uken og unngr godteri frem til vi drar, skal jeg f et gull-anheng jeg har nsket meg lenge! Fr lov til kose meg under bryllupet da, hihi.

20 dager igjen...

SK2015: Top Cardio Tracks

  • 13.05.2015 - 20:42

For meg frer drlig musikk til drlig trening, s her noen av mine favoritter som fr meg igjennom en god cardio-kt!

Dagens kanonkt:

M si jeg er utrolig stolt over meg selv i dag! Veldig gy se og fle at treningen og kostholdet frer til fremgang! Klapp p skulder!!

Kan ikke huske sist jeg trente s mye som jeg gjr for tiden og det har kroppen merket ogs, for mine astma-problemer som jeg ikke har merket p flere r har begynt vise seg under de siste ktene. Var hos legen og fikk resept p ventolin, s det blir ikke noen unnskyldning! Hihi.. Gleder meg allerede til i morgen, alts!

I morgen tenkte jeg ta en ny runde med "hva jeg spiser i lpet av en dag" som flere av dere likte, s da kjrer vi p med en ny en.

Stay tuned <3

Har DUnoen cardio-favoritter dele med meg?

#trening #musikk #cardio #helse #sommerkroppen2015 #helse #sommer

SK2015: Update og uke 2

  • 11.05.2015 - 08:46

God morgen, lovelies!

N er uke 1 over, og veldig kort oppsummert s var treningsktene kanonbra, mens kostholdet ikke var fullt s bra. S denne uken skal jeg jobbe med balansere disse to.

Som dere ser s ble det ikke pilates som planlagt. Grunnen til dette var at jeg var s sliten. Det er jo egentlig ingen overraskelse da jeg ikke har trent s mye som jeg har gjort denne uken her, p veldig lenge. Noen vil tenke at 4 kter ikke er s mye, men for en som ikkeer vant til det, er det veldig mye! Kostholdet var som s, med altfor mye utskeielser i helgen - s det m jeg forandre p, ASAP. Litt morsomt at jeg har trent bedre enn jeg har spist... S, jeg gikk opp litt, men det henter jeg inn igjen denne uken. Jeg velger se p det som "positivt", da jeg ogs kan dele med dere hvordan man kan hente inn en drlig uke.


For uke 2/10 har jeg valgt beholde man-ons, da disse ktene var s kanon(klapp p skulderen). Som dere ser har jeg ogs supplert med litt ekstra magetrening p onsdag. De andre dagene har jeg forelpig valgt la st tomme, da jeg faktisk m kjenne p kroppen denne uken ogs!

Alt i alt, veldig fornyd med treningen og skuffet over helgen - men uke 2 starter med blank!

Hvordan har det gtt med dere?

#trening #sommerkroppen #sk2015 #forandring #helse #kosthold #livsstil

Cheat day

  • 09.05.2015 - 10:42

God morgen, lovelies!

I gr var det fullt kjr hele dagen, s det ble dessverre ikke noe tid til blogge. Men fortvil ikke, mobilen var med - s noen bilder fikk jeg jo tatt!

Startet dagen med jobb fra 930-17.

Etter jobb mtte jeg mannen for en etterlengtet date! Rett og slett en "chill-out-date". Her fr dere ogs se mine utskeielser for denne uken (+ noen drinker til). Vi spiste p Opland Burger & Steak, som er p stbanehallen. Bestilte den nye burgeren: blue cheese, bacon & pear, som var helt OK. Mannen bestilte pulled pork-burger som var en god del bedre. Har dere vrt p stbanehallen i det siste? Det har blitt s fint der!

Nr jeg fr i meg litt(en del) alkohol skyter stsuget i vret, s nr jeg kikket p klokken p hjemveien og s at Yummi Heaven var pen i 5 minutter til, var det ingen tvil om hvor og hva jeg skulle. Skal sies at jeg ikke spiste opp hele posen, s vi fr se om den ikke forsvinner i dag!

Men som dere ser, koser jeg meg i helgen - mens jeg jakter p sommerkroppen!

Hva jeg spiser i lpet av en dag

  • 07.05.2015 - 14:31

Hei, lovelies!

S gy med s positiv respons p forrige innlegg. Jeg fikk en del sprsml om hva jeg spiser og om jeg kan komme med forslag til hvordan man kan spise p budsjett. S her fr dere se alt jeg spiste i gr. Enkle mltider som ikke tar lang tid lage. Eggmuffinsene er vel det som tar lengst tid forberede, men fordelen her, er at du lager for flere dager! Husk at jeg ikke spiser slik hver dag(nesten)!

Si i fra hvis dere liker dette innelgget og vil ha fler av de!

Starter alltid dagen med 2 kopper lungo-kaffe fra Nespresso, som har kurert forstoppelsen min som jeg har slitt med i noen r. Flere har spurt hvorfor jeg ikke klager over magen lenger (hehe). Jeg vil si det stort sett er det nye balanserte kostholdet og disse to magiske koppene.

Frokost: 2 knekkebrd (wasa delikatess sesam), 2 egg, 4 skiver kokt skinke, mager leverpostei, noen druer

Mellom: 1 eple

Lunsj: 2 eggmuffins

Middag: 1 grillet kyllinglr med ca en kvart avokado og noen grnnsaker

Jeg fler alltidet stsug etter middag. I gr var jeg p jobb s srget for ha med meg noe "sunt sukker", som ville dekke det behovet, snn at jeg ikke lp til nrmeste kiosk. Nr jeg pleier stenge p jobb fr jeg alltid lyst til knaske p noe, s da har jeg alltid med meg 2-3 riskaker. Jeg er hjemme ganske sent etter jobb, men jeg flte meg litt sulten og ville ikke g til sengs med en rumlende mage, s jeg spiste noen crabsticksmens jeg s p Paradise med mannen.

Noen vil kanskje mene at dette er for lite mat, men det holder meg mett - og hvis jeg fler meg sulten, spiser jeg mer. Nr det gjelder treningsplanen for denne uken, har det gtt veldig bra! Jeg har fullfrt alt hittil og kroppen er helt delagt i dag, som den skal vre! Jeg har ikke bestemt meg 100% om jeg skal trene i dag, eller om kroppen burde hvile og heller ta en kt i morgen. Vi fr se! Viktig lytte til kroppen noen ganger, spesielt nr jeg har kjrt den s hardt som jeg har gjort denne uken.

#sommerkroppen #helse #kosthold

Ned 4 kg p 4 uker

  • 06.05.2015 - 14:58

Start: 62.8 kg

I dag: 58.8 kg


Da vi kom hjem fra Paris, flte jeg at nok var nok. Helt siden jul har jeg liksom ikke klart hente inn gode matvaner og trening, og resultatet var 6 ekstra kg. Noe nesten ingen har trodd p, men jeg lar bildene tale for seg. Spisemnsteret mitt var helt katastrofe og veldig jojo, for jeg hadde joegentligikke gode matvaner. Jeg visste ikke hva jeg skulle spise, hvordan jeg skulle trene - visste rett og slett ikke hvordan jeg skulle leve. Noen sier kutt ut karbo, andre sier at fett er farlig, noen mener supermat er tingen. Men hva er egentlig riktig?Det finnes ingen fasit.

Jeg har testet ut det meste; Paleo, lavkarbo, supermat, kutte ut ditt og datt, masse karbo osv. Siden jul har jeg vrt i Stockholm Sveits, Belgia og Paris, som frte til "matvansker". Alkohol fra morgen til kveld, masse digg mat og desserter ognull kontroll.Mangel p kontroll frte til drligsamvittighet og mangel p mestringsflelse, som igjen frte til trstespising og drlig humr. Jeg begynte nesten bli gal.

Men det skal ogs sies at etter ha testet ut de forskjellige matmnstrene, har jeg funnet hva kroppen min liker, og hva den ikke liker. Mitt rd til dere er se og fle hvilke signaler maten du putter i deg gir kroppen din.



Hva flger jeg n? Ingenting. Nada. Jeg spiser hva jeg vil, men jeg spiser bevisst. Man-fre spiser jeg relativt sunt, og er det "mindre sunn" mat p middagsbordet, tar jeg bare mindre av det.

I helgene unner jeg meg smgodt og junk, men vil si jeg har halvert mengden! Tidligere kunne det bli smgodt to ganger i helgen, og flere junk-mltider. Prver tenke cheat meal, istedenfor cheat day.

Sm grep.Jeg vil si at vektnedgangen min stort sett har skyldtes kostholdsendringene, og mine tanker rundt mat. Jeg tenker ikke lenger p mat 24/7, men jeg spiser nr jeg er sulten. For det meste har jeg trent cardio 1-2 ganger i uken, og sitti p rumpa mesteparten av dagen, med unntak av noen squats her og der foran tven. S det blir veldig spennende se hvordan kroppen responderer til trene bde cardio og styrketrening, 4 ganger i uken!

Var det lett?Definitivt ikke. De frste dagene var helt forferdelige! Man m virkelig bite tenna sammen for komme ut av de drlige vanene. Men tro meg, nr du kommer forbi.. Den flelsen!Jeg er kjempestolt av meg selv, og ser frem til 10 uker til! Det betyr ikke at jeg skal gi meg etter 10 uker, men da har jeg forhpentligvis satt nye vaner, som skal vare!

Jeg vet det kan vre vanskelig komme i gang, s ikke nl med sende meg en melding hvis du fler at du ikke har nok sttte rundt deg. Jeg sttter og motiverer deg gjerne!

F sommerkroppen med meg!

  • 04.05.2015 - 22:33

Tenkte kjre i gang en ny kategori her p bloggen: Sommerkroppen 2015! Men hva er sommerkroppenegentlig? Nei, jeg vet ikke? Hva mener du at det er? Det er utallige mange diskusjoner rundt hva sommerkroppen egentlig er. Noen fnyser av det, mens andre motiveres av det. Jeg personlig mener at sommerkroppen er den fysikken du har nr ferien din begynner. For min del starter den for s vidt nr skolen er over og jeg smiler fra re til re, men jeg velger strekke det til vi skal til Thailand, 14.juli. Det er 10 uker, det!

Hva skal jg gjre?

Trening

Vel, for det frste skal jeg trene mer. Per dags dato trener jeg 1-2 ganger i uken, og den andre kten skjer typ bare hvis yvind hinter og spr om jeg har trent eller skal trene. Skal bli flinkere til trene styrke, snn at jeg fr dat assog forhpentligvis noen ste magemuskler (PLEASE).Jeg har satt meg et ml om trene 4 ganger i uken, og kommer til legge det ut en ukeplan hver mandag, og en oppsummering hver sndag.

Mat

Her kommer jeg ikke til gjre store forandringer da det er mosjon kroppen min mangler. Jeg fler jeg spiser bra og har allerede gjort de forandringene som behvdes da jeg startet 1.april, og har allerede gtt ned 3 kg ved forandre p kostholdet. Men, jeg skal kutte litt ned p smgodtet ( :-( ) i helgene. Skal ogs prve publisere "hva jeg har spist i lpet av dagen", noen ganger i uken.

Bli gjerne med!

Lag kategorien "sommerkroppen 2015" hvis du har blogg selv snn at jeg og andre lettere kan flge med, eller send meg gjerne melding p facebook, eller bare kommenter her hvis det passer deg bedre. Jeg skal prve legge ut flere sunne oppskrifter og inspirasjonsbilder p veien mot ml. Dette blir gy og spennende, dere!

Let's begin!


sarahsdiary

Velkommen



23 r gammel jente som skriver om mine interesser som mote, kosthold og skjnnhet. Blir ikke mye dypere enn det, alts! Kontakt: sarahpasgari@gmail.com

Blogg.no reklame

Sk i bloggen

Kategorier

Arkiv

Bloggdesign

hits